درخواست واشنگتن: استرداد دختر بنیانگذار هوآوی در کانادا
نوشته شده توسط : alipour

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، تارنمای مجله مورنینگ پست هنگ کنگ روز یک شنبه گزارش اعطا کرد خانم 'سابرینا حیران وانژو' روز یکم دسامبر در کانادا دستگیر شد و روز جمعه در دادگاه تفهیم اتهام شد .
اتهام او بر پایه نظر قاضی دادگاه ونکوور کانادا، نقض تحریم های آمریکا مقابل کشور ایران از سال های 2009 تا 2013 از شیوه راه و روش اندازی یک شرکت هنگ کنگی به اسم 'اسکای کام' است، چنانچه این اتهام ها اثبات شود خانم 'وانژو' به اتهام فریب بانک ها و ارگانهای آمریکایی به 30 سال حبس محکوم خواهد شد .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


ایالات متحده و کانادا تا کنون شواهد و مستندات قاطعی در مسئله اتهامات خانم وانگژو ارایه نکرده اند و مدیران شرکت 'هواوی' هم هرگونه تخلف از قانون ها میان المللی را رد کرده اند .
اما سخنگوی وزارت خارجه چین پیشتر از کانادا منظور بود ضمن واضح کردن ادله بازداشت، بلافاصله وی را آزاد کند .
'گنگ شوانگ' گفته بود: تاکنون کانادا یا این که آمریکا هیچگونه شواهد یا مدارکی دال بر نقض قانون این دو مرز و بوم از سوی «مونگ وانژو » به چین ارایه نکرده اند .
کمپانی فناوری هواوی روز پنجشنبه در پکن با صدور بیانیه ای هرگونه تخلف بوسیله این مدیرش را رد و اعلام کرد اطلاعات اندکی در قضیه دستگیر خانم «وانژو» در دست داراست .
در بیانیه کمپانی فناوری هواوی آمده است: این کمپانی هم خوانی با قوانین و مقررات دربین المللی از گزاره ضوابط و ضوابط صادرات، رعایت تحریم ها و در دست گرفتن صادرات سازمان ملل متحد، ایالات متحده و اتحادیه اروپا عمل کرده میباشد .
این شرکت اظهار امیدواری کرده میباشد سیستم های قضایی کانادا و ایالات متحده در نهایت به یک سود گیری صحیح برسند .





:: برچسب‌ها: پایشگر,خبر ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: